Nytt och förbättrat biljettsystem för supportförfrågningar

Få en överblick över dina förfrågningar med vårt nya biljettsystem

Vi på Mortensen Medias supportteam vill ge dig ett enkelt och snabbt sätt att komma i kontakt med oss samt ge dig en omfattande översikt över dina supportuppgifter.

I en hektisk dag vill vi alla göra det enkelt för oss själva, och det är något vi på Mortensen Media vill kunna bidra till. Därför har vi utökat vår support med ett biljettsystem som gör att du kan skicka, följa upp och få en överblick över alla dina supportförfrågningar. Det nya systemet samlar alla dina förfrågningar. Utöver insamlingen kan våra kompetenta medarbetare nu se, lösa och kommunicera med dig från systemet så att din uppgift kan lösas snabbt och effektivt.

När du först skapar ditt konto får du ett bekräftelsemejl där du enkelt kan acceptera upprättandet av kontot. Ett enda klick krävs på den gröna knappen ”Acceptera inbjudan” och du är igång.

Om du tidigare har varit i kontakt med vår support kan du skapa kontot med samma e-postadress På så sätt får du också in tidigare supportförfrågningar på kontot.

När vi har hanterat dina efterföljande supportförfrågningar kommer du meddelas via din profil, både i biljettsystemet och i din e-post.

Vårt mål är att fortsätta kunna hantera alla förfrågningar inom tre arbetsdagar, men under hektiska perioder som sommar- och julledighet etc. kan det förekomma längre svarstider än vanligt.