Ads RSLA- remarketing Search List Advertising
När en kund gjort ett besök på din hemsida utan att ha köpt något hamnar det på en remarketing-lista som Google sparar i Ads-RSLA. Denna lista gör att vi kan se vilka som besökt er hemsida tidigare och rikta marknadsföringen mot dem. Om den potentiella köparen fortsätter att leta på Google search med samma sökord som innan, kommer de då att se en marknadsföringsannons från ert företag.
Lägg bud på Ads RSLA
Företaget kan lägga ett bud för de specifika orden som blivit sökta på i sökresultaten för att sedan rikta sig mot de kunder som besökt er hemsida under en viss tid. Ni styr själva vad ni vill betala och kan höja eller sänka kostnaden beroende på företagets budget.
Ads-RSLA – vad vi på Mortensen Media gör
Vi sköter helheten på all marknadsföring gällande Ads-RSLA utefter era önskemål. Alla befintliga kampanjer och annonsgrupper sköter vi genom att analysera remarketing-listan där en kod och remarketing-tagg läggs till från Google Ads. Vi startar vår process tillsammans genom att ha ett samtal där vi går igenom målen som vi tillsammans väljer att sätta upp, vem eran målgrupp är och hur annonsen ska se ut. Allt sker genom era önskemål och ni finns med under alla steg.
Kontakta oss för mer information gällande Ads-RSLA.