Tips & Tricks

Läs det senaste om digital marknadsföring. Håll dig alltid up-to-date och häng med i trenden.

Skapa medvetenhet med varje enskilt e-postmeddelande

Skapa medvetenhet med varje enskilt e-postmeddelande

Använder du din e-postsignatur? Du är säkert väl medveten om hur många mejlutskick du gör per vecka, men du vet nog också hur många som faktiskt läser dina mejl. Med en rörlig och iögonfallande e-postsignatur kan du se till att mottagarna av dina mejl uppmärksammar...

Sticky menu – en bättre kundupplevelse!

Sticky menu – en bättre kundupplevelse!

Vad är sticky menu? Sticky menu (teknisk förklaring): En fixerad navigationsmeny som inte påverkas av hemsidans scroll-funktion. Sticky menu (enklare förklaring): innebär att menyn följer med i toppen eller i kanten av er hemsida. När du har scrollat ner en bit på...

Vad är HubSpot och hur kan det hjälpa ditt företag?

Vad är HubSpot och hur kan det hjälpa ditt företag?

Vad är HubSpot och hur kan det hjälpa mitt företag? Vad sägs om att effektivisera ditt arbete, generera fler affärer och få nöjdare kunder? Låter det som något som skulle passa ert företag, detta är några av sakerna som HubSpots verktyg hoppas kunna hjälpa till med....

Vikten av att välja rätt sökord

Vikten av att välja rätt sökord

Rätt sökord - Syns i topp för de som söker Google har idag störst marknadsandel, hela 92,54% bland sökmotorerna på internet. Dessutom sker det cirka 5,6 biljoner sökningar i genomsnitt på sökmotorn per dag globalt. Genom att noggrant välja ut sökorden och ta fram en...

Video, en väsentlig marknadsföringskanal

Video, en väsentlig marknadsföringskanal

Video ökar i popularitet Det går inte att undgå att vi idag spenderar en stor del av vår tid online genom att titta på video. YouTube, Facebook och Instagram Reels är glasklara exempel på sociala medier som vill kunna erbjuda sina användare möjligheten att skapa och...

Så här får du ut mest av dina pengar!

Så här får du ut mest av dina pengar!

Din hemsida är en värdefull kundkälla som du bör värdesätta Med hjälp av en enkel spårningskod, som man implementerar på hemsidan, kan du lättare förstå vilka kanaler dina kunder använder sig av för att hitta till din hemsida samt deras beteende. Du kan till exempel...

symbol