Tips & Tricks

Läs det senaste om digital marknadsföring. Håll dig alltid up-to-date och häng med i trenden.

4 sätt att göra mer med dina annonser

4 sätt att göra mer med dina annonser

Använd rätt sorts bildBilder är något av det första vi lägger märke till när vi scrollar genom Facebook eller andra sociala medier.Faktorer som färger och bilder är saker som tilltalar oss. Det gör att vi stannar upp den där extra sekunden, och den sekunden är viktig....

Vad är en visuell identitet?

Vad är en visuell identitet?

Vad är en visuell identitet? En visuell identitet är den synliga representationen av varumärke och företag, från logotyp, färger till webbdesign. Den innehåller allt som visuellt representerar din verksamhet online och fysiskt.3 tips för att skapa en stark visuell...

Fånga kundernas uppmärksamhet med videoannonsering på YouTube

Fånga kundernas uppmärksamhet med videoannonsering på YouTube

Fånga kundernas uppmärksamhet med videoannonsering på YouTube Vill du att dina annonser ska sticka ut så är videoannonsering på YouTube ett bra alternativ. Fördelarna med med denna sorts annonsering är många, nedan kan du läsa om de fyra viktigaste: Popularitet: Mer...

Få bättre synlighet på Google med SEO

Få bättre synlighet på Google med SEO

Syns ditt företag på första sidan på Google? Sökmotoroptimering (SEO) är en del av en digital värld där man arbetar direkt med hemsidors synlighet på Googles sökresultat. Med hjälp av SEO kan vi hjälpa dig synas på första sidan på Googles sökresultat.Hur bra syns du...

Hjälp! Min hemsida laddar inte

Hjälp! Min hemsida laddar inte

Hjälp! Min hemsida laddar inte. Är du trött på hemsidornas långa laddningstid? Har du också valt bort ett eventuellt köp på grund av att produktsidan tog någon extra sekund att ladda klart? Om inte, så har du bara inte tänkt på det! En dålig internetmottagning kan vi...

Skapa medvetenhet med varje enskilt e-postmeddelande

Skapa medvetenhet med varje enskilt e-postmeddelande

Använder du din e-postsignatur? Du är säkert väl medveten om hur många mejlutskick du gör per vecka, men du vet nog också hur många som faktiskt läser dina mejl. Med en rörlig och iögonfallande e-postsignatur kan du se till att mottagarna av dina mejl uppmärksammar...

symbol