Annonsering på LinkedIn
LinkedIn-annonsering är ett bra sätt för företag att marknadsföra sig på mot specifika målgrupper. Ni som företag kan nå ut till en specifik bransch, yrke eller till personer som är intresserade av de tjänster eller produkter som ert företag erbjuder. Detta leder till att annonserna är mer professionella och arbetsrelaterade på LinkedIn.
Varför LinkedIn-annonsering?
Vi på Mortensen Media ser styrkan i LinkedIn annonser då målgruppen anpassas och skapas utefter annonsen. Men även för att det finns stora möjligheter för företaget att nå ut till en viss befattning, storlek på företag eller till ett visst yrke. Därför är detta är en bra annonserings-strategi för företag som vill nå ut till väsentliga branscher och relevanta personer.
Skapande av LinkedIn-annonsering
Det första steget innan vi skapar en annons är att vi har ett samtal med er som kund och tillsammans går igenom vad ni som företag har för mål med annonseringen, vem ni vill nå ut till samt vad som ska stå i annonsen. Det är viktigt att ha struktur och en plan på hur LinkedIn-annonseringen ska se ut och allt detta hjälper vi på Mortensen Media er med.
Kontakta oss för mer information gällande LinkedIn annonsering.