PH Park Premium

Det vackra ljuset som kännetecknar bostäderna i PH Park Premium är inrett med funktionalitet, bekvämlighet och en exklusiv design i fokus. Här sparas helt enkelt inte på de läckra detaljerna.

Omfattning

Branding, Hemsida, Tryckmaterial, Annonsering

Projektet

Vi skapade en helthets lösning för PH Park Premium. Det innebär att vi var med från star ttill slut för att hitta det rätta för deras projekt.

Kompromisløse Poul Henningsen boede her

I nära samarbete med invånarna i Hørsholm har projektet på den tidigare sjukhustomten kommit att kallas PH Park. Den är uppkallad efter en av vår tids största arkitekter, Poul Henningsen, som bott i området under de sista 20 åren av sitt liv.

Poul Henningsens unika förhållningssätt till färger och förhållandet mellan inne och ute tar hänsyn till bostädernas arkitektoniska utformning och ser till att bostäderna lever upp till den store konstnären som gett området dess namn.

Poul Henningsen kompromissade aldrig med kvalitet och enkel skönhet. De visionerna kommer också att forma bostäderna i parken, som nu är uppkallade efter honom.

En hemsida för att fånga upp varje klick och besök till ett lead.

Allting på hemsidan är byggd både med Trikotageparkens mål och besökarens handligar i åtanke. Varje klick eller scroll har en påverkan på upplevelsen som kunden tar med sig efter besöket.

Vikten ligger vid att skapa funktionalitet kopplat till varje detalj på sidan, allt från  var, när och hur information visas till vad varje klick har för budskap, och så att det budskapet stämmer med vad Trikotageparken står för.