Trikotageparken

Privatliv och gemenskap går hand i hand i Trikotageparken, vilket är byggt som ett öppet torg. Här finns det utrymme att njuta av solen på balkongen eller fika med grannarna.

Bonava_Logotype

Omfattning

Hemsida, Nyhetsbrev

Projektet

Tillsammans med Bonava och Estatetool byggdes en hemsida med tillhörande formulär, bostadsväljare och nyhetsbrev koppling.

Ett område med möjligheter och naturen runt hörnet.

Trikotageparken är ett av Bonava’s bostadsprojekt i Danmark. Inför säljstarten så byggde vi en hemsida för att både driva trafik från annonser men även för att ha en lägenhetsväljare och för att lätt få kontakt med säljarna.

Ett projekt där Mortensen Media jobbade i ett nära samarbete med Bonava för att få fram samma vison på hemsidan som de hade satt på bostäderna. Allt för att försäkra att varje del spelade in i nästa eller föregående del.

Utöver hemsidan så jobbade vi med Estatetool för att bygga kopplingar mellan deras verktyg, hemsidan och även MailChimp. Så att säljarna lätt kunde plocka upp leads och kontakta de som var intresserade.

En hemsida för att fånga upp varje klick och besök till ett lead.

Allting på hemsidan är byggd både med Trikotageparkens mål och besökarens handligar i åtanke. Varje klick eller scroll har en påverkan på upplevelsen som kunden tar med sig efter besöket.

Vikten ligger vid att skapa funktionalitet kopplat till varje detalj på sidan, allt från  var, när och hur information visas till vad varje klick har för budskap, och så att det budskapet stämmer med vad Trikotageparken står för.

[dsm_scroll_image src=”https://mortensenmedia.se/wp-content/uploads/2021/07/trikotageparken-hemsida.png” title_text=”trikotageparken-hemsida” scroll_image_speed=”30s” _builder_version=”4.9.7″ _module_preset=”default” height=”70vh” global_colors_info=”{}”][/dsm_scroll_image]
symbol